zpet
Detailní obrázek
S není skladem, na dotaz   M skladem u dodavatele   L skladem   XL není skladem, na dotaz  
Výrobce:
Kód:
2220-24-RX1000-FS-P
Cena s DPH:
244 990,00 Kč
Cena s DPH:
9 999,00 €
Vyberte velikost:
Vložit do košíku:
Spočítejte si splátky:
Zobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní fotoZobrazit detailní foto
Popis produktu:

ROTWILD R.X1000 PRO
 
Vydejte se do neznámého terénu a nakreslete si vlastní mapu trasy.
S místy, která se vám na kole zdají nedostupná. Stále přidávejte nová.
S modelem R.X1000 zažijete krásu přírody a honbu za výškovými metry zblízka.
Nové horské kolo má vše, co k tomu potřebujete. Podpoří vás v protahování nohou,
sbírání výškových metrů a posouvání vašich limitů. Je pro vás výzvou.
Přijměte výzvu a přidávejte na své túře smyčku za smyčkou.
Spolehněte se na výkonnou baterii, inovativní symbiózu motoru a převodovky
a optimální geometrii pro stoupání. Naše nové kolo překypuje výkonem a jistotou.
Možná se sami sebe zeptáte něco jako: "Tam nahoře?".
Odpověď je jednoduchá: "Samozřejmě tam nahoru!". - s novým modelem R.X1000.

Čím je výjimečný?
Je to symbióza inovativní převodové jednotky motoru (MGU) od společnosti Pinion s moderní
all mountain geometrií a optimalizovaným rozložením hmotnosti, která dělá z modelu R.X1000
all mountain kolo, které miluje výšku. To je to, co znamená písmeno X v názvu ROTWILD.
Doprovází vás metr po metru nad hranicí stromů - tam, kde to "drhne", kde skála získává
převahu nad vegetací, kde potřebujete spolehlivý výkon a bezpečí. Vrcholový kříž je vždy
na dohled. Jednotka MGU kombinuje motor a převodník a je umístěna nízko na spodním držáku kola.
Tím se snižuje jeho těžiště. Její oficiální název? E.1.12. Neustále vás podporuje energií z baterie,
která má obrovskou kapacitu 960 watt hodin a poskytuje vám daleký dosah.
Díky točivému momentu 85 newtonmetrů a 12 převodům můžete tuto sílu přenést na trail.
Přesně, se současným klidem a hladce jako po másle: R.X1000 totiž řadí elektronicky.
Díky kombinaci pohonu a motoru nepotřebuje R.X1000 zadní přehazovačku ani kazetu.
Tím se výrazně snižuje hmotnost zadního trojúhelníku. Tam je hmotnost neodpružená
a každý gram méně pohybu se počítá pro větší agilitu podvozku. Výsledkem je citlivé odpružení,
které dokáže přímo reagovat na překážky a nerovnosti. Díky použití plášťů Mullet můžeme pracovat
s kratší řetězovou vzpěrou. Ve velikosti L je dlouhý 445 mm. Obě řetězové vzpěry jsme propojili
vysokou tuhostí předního rámového trojúhelníku. Tento systém nazýváme Open Bridge Triangle.
To znamená, že nepotřebujeme spojovací můstek mezi vzpěrami. Tím vzniká více volného prostoru
pro zadní kolo. To se posune o pořádný kus dopředu a celý zadní trojúhelník se zkrátí.
To zajišťuje vysokou ovladatelnost a umožňuje rychlé zatáčení z kopce. Ve stoupání však
potřebujete přilnavost. Odpružení modelu R.X1000 vytváří při šlapání velkou trakci.
Přebírá vaši váhu a drží se země. Díky tomu udržuje stabilitu a umožňuje vám stoupat do výšky.


Přehled
Rám: Plně karbonový, vyrobený z vysoce modulových uhlíkových vláken, ruční výroba
Odpružená vidlice: 150 mm zdvihu / Fox Performance
Tlumič: 150 mm zdvihu / Fox Float X Performance
Průměr plášťů vpředu: max. 29x2,4
Průměr zadní pneumatiky: max. 27,5x2,6
Přípustná celková hmotnost: ASTM 4 / 130 kg
Motor: pastorek E1.12 MGU / 12 převodů / 4 úrovně podpory / točivý moment až 85 Nm
Baterie: IPU 1000 Ultracore - Lock / efektivní 960 watt hodin / nabíječka 4,8 A
Barva: ČERVENÁ
Velikosti: S / M / L / XL


Celokarbonový rám
Rám modelu R.X1000 je vyroben z plně karbonového vlákna s vysokou pevností.
Tento materiál je velmi stabilní, ale také velmi snadno tvarovatelný. To vše při nižší hmotnosti.
Je vyráběn ručně a skládá se z více než 1 000 jednotlivých polotovarů. Kompletní kabeláž vede skrz
spodní trubku do krytu motoru. Pro úhledný vzhled a bezpečnost při jízdě.


Motor MGU E1.12 - motor a převodovka
E1.12 - to je název inovativní jednotky motoru a převodovky (MGU) od společnosti Pinion.
Spojuje převodovku a motor v jedné jednotce. Konstrukce nabízí 12 převodových stupňů v čelním ozubení
se 3 převodovými sadami zapojenými do série. Umožňuje elektronické řazení, které je řízeno citlivým
systémem snímačů: při rozjezdu do kopce, při stání, prakticky bez přerušení toku výkonu.
Pinion jej nazývá SMART.SHIFT. Funkce Start Select umožňuje zařadit předem zvolený převodový stupeň při stání.
Funkce Pre Select umožňuje nastavit kadenci. Jednotka MGU je nenáročná na údržbu a chráněná hořčíkovým krytem.
Motor má točivý moment až 90 Nm, špičkový výkon 600 W a čtyři převody.



IPU (Integrated Power Unit) - dobíjecí baterie
Baterie pochází ze světa produktů švýcarského výrobce FIT. Má efektivní kapacitu 960 Wh.
Při hmotnosti baterie 4,7 kg to znamená 204 Wh efektivní energie na kilogram. Je integrována do spodní
trubky s mírným vyboulením směrem dolů. To je způsobeno uspořádáním energetických článků. Díky tomu má
baterie s vysokým výkonem potřebný prostor. Můžete ji vyjmout a nabíjet z externího zdroje energie.
V dolní trubce ji můžete bezpečně uzamknout pomocí zámku ABUS. Baterie je integrována
do standardizovaného a rozšiřitelného systému s různými displeji a připojením k aplikaci FIT.



Koncept mullet
Model R.X1000 vychází z konceptu Mullet: vpředu se valí 29" kolo. Zadní kolo je menší, 27,5".
Koncept Mullet ukazuje své silné stránky při sjezdu. Velké kolo vpředu zajišťuje lepší chování
při převracení, zatímco menší průměr vzadu nabízí dostatek přilnavosti a zároveň větší obratnost.
Navíc jsme zmenšili montážní prostor vzadu a můžeme pracovat s kratší řetězovou vzpěrou.
Ten je ve velikosti L dlouhý 445 mm. Díky tomu je All Mountain šikovnou symbiózou stability
a bezpečnosti na jedné straně a obratnosti a přilnavosti na straně druhé. Tak, abyste mohli obratně
zdolávat každou trasu.


Inovativní kinematika pro výškové metry
Kinematika modelu R.X1000 je navržena tak, aby vás nekompromisně podporovala až do nejstrmějšího terénu.
Bez kazety a zadní přehazovačky je zadní trojúhelník lehčí. Díky menší neodpružené hmotnosti je odpružení
výrazně agilnější a citlivější k charakteru tratí. Velká část hmotnosti je soustředěna a nízko na spodní
konzoli s jednotkou MGU. Uspořádáním otočných bodů v zadním trojúhelníku zajišťujeme ideální těžiště
a vytváříme potřebnou trakci, která udržuje zadní kolo pevně na zemi. Pokud na strmých úsecích šlapete
nerovnoměrně, motor to kompenzuje. Tah řetězu zůstává rovnoměrný a téměř přitahuje zadní trojúhelník k zemi.


Všechny specifikace Mountain
Vpředu máte k dispozici odpruženou vidlici FOX 36 Performance Fit-4 se zdvihem 150 mm.
Odpružení doplňuje tlumič FOX Float X Performance.



Geometrie
Hlavový úhel je 66 stupňů a sedlový úhel 74 stupňů. V kombinaci s prodlouženým rozvorem zajišťuje
tato kompaktní geometrie dostatek volnosti pohybu.



Jednorychlostní řetěz
Robustní a široký jednorychlostní řetěz přenáší výkon z jednotky MGU na zadní kolo.
V souladu s tradicí našich horských kol jsme záměrně zvolili sportovní řetěz.
Napínák řetězu jej udržuje v napětí i při kompresi. Záměrně jsme jej umístili vzadu, abychom zachovali
světlou výšku v oblasti řetězového kola vpředu. Protože linie řetězu zůstává stále stejná,
můžeme výrazně snížit opotřebení ve srovnání s běžným řetězem.

Konfigurace ROTWILD R.X1000 PRO

Battery IPU1000 Ultracore Handlebar ROTWILD B280 AL7075
Brake f. MAGURA MT5 HC-W Handles Ergon GD10 Slim
Cassette PINION 24T. Headset ACROS RW750 1.5 Headset
Chain PINION X1 Longlife Saddle ERGON SM SPORT
Chain guide ROTWILD R.1000 Chainguide Seat post Crankbrothers Highline
Chainring Direct Mount Chainring 30T. Stem ROTWILD S140 AL7075
Charger 4,8 A Charger Brake r. MAGURA MT5 HC-W
Crank PINION Brake disc f. MAGURA MDR-P
Damper Fox Float X Performance Brake disc r. MAGURA MDR-P
Display PINION Remote LCD RD1.2 Wheel f. DT Swiss H1900 Spline (30)
Drive PINION E1.12 MGU Wheel r. DT Swiss H1900 Spline (30)
Fork Fox 36 Float Performance Tyre f. Schwalbe Magic Mary
Gear lever PINION TE1 Tyre r. Schwalbe Hans Dampf Evo

 

GEOMETRIE

Rám velikost S M L XL
A Délka sedlové trubky (mm) 413 444 473 509
B Délka horní rámové trubky* (mm) 588 617 654 688
C Délka hlavové trubky (mm) 110 110 130 140
D Délka zadní stavby (mm) 445 445 445 445
E Výška středového složení (mm) 350 350 350 350
F BB drop (mm) 15 15 15 15
G Úhel hlavové trubky (°) 66 66 66 66
H Úhel sedlové trubky (°) 74 74 74 74
I Rach  (mm) 405 437 468 500
J Stack (mm) 611 617 637 648
K Rozvor náprav (mm) 1172 1198 1236 1270
L Horní rámová trubka od země (mm) 750 750 750 750

 

NÁPOVĚDA

Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
SouhlasímPoužíváme cookies ke zlepšení webu a reklamy!
Moc nám pomůžete svým souhlasem. Více zde!Nastavení