M
L
XL
R.EX je all-mountain verze závodního vozu Světového poháru R.EXC a představuje maximální všestrannost. Inovace závodního enduro kola jsme přenesli co nejdále. Nově vyvinutý zadní trojúhelník s inovativním designem Elevated Box je také použit jako technický prvek. Jízdní dynamiku a výkon posouvá na novou úroveň systém Mid-High-Pivot. Rozhodující roli v tom hraje vysoká tuhost zadního odpružení a optimalizované hodnoty anti-rise a anti-squat. Se zdvihem 160 mm vpředu nabízí obrovské rezervy pro náročné all-mountain jezdce. Koncept mullet zajišťuje manévrovatelnost a maximální potěšení z jízdy. Kromě toho byla geometrie přizpůsobena a optimalizována pro all-mountain použití.
Vlastní vyvinutá baterie 820 Wh zaručuje dlouhý dojezd a umožňuje tak dlouhé jízdy. Pokud jde o pohonnou techniku, spoléháme se na dynamický motor SHIMANO EP801, který lze individuálně a rozsáhle přizpůsobit osobním preferencím. Poloha baterie s kapacitou 820 Wh zajišťuje nízké těžiště, které je příznivé pro dynamiku jízdy, a tím i optimální rovnováhu mezi výkonem při sjezdu a manévrovatelností. Díky systému rychlého uvolnění lze baterii také rychle a snadno vyjmout. R.EX reinterpretuje závodní DNA ROTWILD a spojuje výkon, inovace a precizní inženýrství do moderního all-mountain konceptu.
Rám: Celokarbonový vyrobený z uhlíkových vláken s vysokým modulem, ručně vyrobený
Odpružená vidlice: zdvih 160 mm / FOX 36 Float Performance
Tlumič: zdvih 150 mm / FOX Float X Performance 2-Pos
Průměr přední pneumatiky: max. 29x2,6
Průměr zadní pneumatiky: max. 27,5x2,6
Přípustná celková hmotnost: 130 kg
Motor: SHIMANO EP801 / točivý moment až 85 Nm
Baterie: IPU Carbon / efektivní 820 watthodin / nabíječka 4,5 A
Barva: Červená Průhledná
Velikosti: S / M / L / XL
Hmotnost: 22,0 kg (velikost L)