zpet
Detailní obrázek
Kód:
2220-21-RX375-FS-C
Cena s DPH:
189 990,00 Kč
Vyberte velikost:
Vložit do košíku:
Spočítejte si splátky:
Zobrazit detailní foto
Popis produktu:

Nastává čas na změnu. Osedlejte JELENA  A JEZDĚTE REVOLUČNĚ!

Agresivní. Agilní. Lehký. Dokonalý … ROTWILD R.X375
Nový Rotwild R.X375 přináší radost jízdy na horském kole i do kategorie eMTB sportu. 
Vyrobeno pro každého, kdo miluje jízdní dynamiku, lehkost a výkon klasického analogového horského kola, 
ale již nechce, nebo nemůže jezdit bez elektromotoru to co jezdíval dříve.
Ručně vyráběný celokarbonový rám z vysoce modulovaných uhlíkových vláken v tom hraje významnou roli s vynikajícími hodnotami tuhosti a nízkou hmotností, které tvoří základ pro velkolepou jízdu.
Hbitost a hravost jsou dvě základní složky, které většina dnešních elektrokol postrádá. Rotwild R.X375 je obzvláště lehký díky použití nejnovější generace elektromotoru Shimano EP8. S hmotností pouhých 2 600 g poskytuje přesvědčivý kroutící moment 85 Nm a o 30% nižší vnitřní odpor. Tím se z něho stává nové měřítko z hlediska jak instalačního prostoru, tak hmotnosti. V kombinaci s baterií 375 Wh v karbonovém pouzdře je R.X375 doslova revoluční stroj, který na první pohled vypadá jak klasické analogové kolo.


SKLADEM velikost S


KONFIGURACE ROTWILD R.X375 CORE

Velikosti: S/M/L/XL

Hlavové složení ACROS RW375 1,5 HEADSET W / BLOCKLOCK

Zadní tlumič FOX FLOAT DPS 3-POS 

Vidlice FOX 36 FLOAT PERFORMANCE 150 MM / FIT GRIP 3-POS MICRO ADJUST / E-TUNED

Řídítka ROTWILD B280 AL7075 Ø35 MM / Prohnutí 15 MM  / Šířka 780 MM

Představec ROTWILD S140 AL7075 Ø35 MM / 50 MM

Sedlovka CRANKBROTHERS HIGHLINE 3 Ø34,9 MM / Zdvih/ AŽ 125 MM (S) / 150 MM (M, L, XL)

Sedlo ERGON SM COMP

Rukojeti ERGON GD10 

Kliky E13 PLUS 160 mm (S) / 165 mm (M, L) / 170 mm (XL)

Řazení SHIMANO XT I-SPEC EV

Zadní přehazovačka SHIMANO XT 8100 12rychlostní

Kazeta SHIMANO CS 6100 10-51T. 12rychlostní

Brzdy MAGURA MT5 HC1 / SHIFTMIX

Brzdové kotouče MAGURA MDR-P SENZOR 203/180

Kola DT SWISS H1900 SPLINE (30)110-15/148-12 TAS 6-ŠROUB

Pneumatiky SCHWALBE NOBBY NIC EVO SUPER GROUND TLE SPEEDGRIP 29x2,35

Baterie IPU375 QR Uhlíkové pouzdro

Ovladač SHIMANO EP800

Motor SHIMANO EP8


Popis motoru SHIMANO EP8 

EP8 SE STÁVÁ NOVÝM VLAJKOVÝM E-BIKE SYSTÉMEM
SHIMANO filozofie systémového inženýrství přináší prvotřídní výkon a kvalitu pro horské jezdce
Uvedení nového SHIMANO systému pro elektrokola, známého jako SHIMANO EP8, přináší dva pilíře pro e-cyklistiku - hardware a software – současně nové měřítko v systémově navržených komponentech elektrokol, které dokážou zvládnout vše od prvotřídních horských kol a závodních závodů, trail, cross-country, nenáročně MTB až po trekingová a off-road dobrodružství.
SHIMANO e-MTB systém druhé generace je nabitý novými funkcemi navrženými tak, aby výkonový standard EP8 dosáhl toho nejlepšího, jaký kdy v historii e-bike od společnosti Shimano viděl. SHIMANO EP8 má mnoho jedinečných vlastností jako je větší výkon při nižší hmotnosti, plynulejší šlapání, čistě integrovanou pohonnou jednotku se sníženou hlučností, která také dokáže účinněji udržet chlazení a poskytuje lepší ovladatelnost na kole před svými předchůdci.

Dvě vylepšené mobilní aplikace - aplikace E-TUBE PROJECT a aplikace E-TUBE RIDE - poskytují jezdcům více možností zobrazení a přizpůsobitelnější kontrolu nad jízdními vlastnostmi jejich pohonné jednotky.
Nový systém se řídí dlouholetými zásadami společnosti SHIMANO v oblasti elektrokol, které vytvářejí přirozený pocit jízdy s vysokým výkonem, když jej nejvíce potřebujete, to vše v konceptu SHIMANO. Od pohonné jednotky elektrokola po převody a brzdy je to úroveň výkonu, kterou očekáváte od značky s téměř bezkonkurenčními zkušenostmi v horské cyklistice.

EP8 HARDWARE
Pohonná jednotka
Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm, aby dosáhla nejnáročnějších stezek a nejstrmějších stoupání. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STEPS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu pohonu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti.
Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší a pracuje na stejné úrovni jako E7000, takže můžete omezit rozptýlení a soustředit se na cestu.
K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přpracovanými vnitřními částmi, které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních.
Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. 

Zvýšení výkonu pohonu je také doplněno zlepšením účinnosti baterie. Tah (tření, které přichází s otáčením pedálu, je patrné zejména při provozu systému bez napájení), byl snížen o 36% (oproti E8000) díky aktualizované konstrukci těsnění a optimalizované konstrukci převodovky. Toto snížení tření vytváří zlepšenou účinnost baterie při aktivním motoru nebo plynulejší jízdu při šlapání bez podpory (tj. Při vypnutém motoru nebo při jízdě nad 25 km/h). Spolu s redukcí tření je také vylepšený mechanismus spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí přípomoci při šlapání nad 25 km/h.
Všechny tyto faktory kombinují přirozený a rafinovaný výkon z lehčího, tiššího, kompaktnějšího a výkonějšího motoru s menším odporem při šlapání a o 20% delšího dojezdu.



EP8 SOFTWARE
Vylepšený software EP8 je druhou polovinou vzorce SHIMANO pro přirozenější pocit e-mtb kola. Toho bylo dosaženo úpravou způsobu fungování tří úrovní podpory a přizpůsobitelností těchto režimů.
BOOST mód nyní dosahuje maxima 85Nm kroutícího momentu, dosaženého nízkým vstupním kroutícím momentem jezdce.
Režim TRAIL také dosáhne maxima na 85Nm, ale zároveň lépe reaguje na vstupy výkonu jezdce tím, že buď šetří baterii při nízkých vstupních momentech, nebo rychle zvyšuje dodávku energie, aby poskytoval maximální výkon 85Nm při vstupním kroutícím momentu přibližně 60Nm. Tato funkce je prováděna mnohem dříve než u jeho předchůdce. Jedná se o inteligentnější algoritmus asistenčního poměru, díky kterému je režim TRAIL tak univerzální, že na přepínání režimů lze z větší části zapomenout.
Režim ECO vrcholí na 30 Nm a je dosahován podobně citlivým způsobem. Kromě zvýšeného dojezdu lze samozřejmě pro jezdce použít režim ECO, aby si zacvičili, kdykoli chtějí. 

Navíc je toto vše nastavitelné, ať už doma nebo v terénu prostřednictvím aplikace E-TUBE PROJECT, která dodává jezdcům větší kontrolu nad tím, jak a kde jezdí. Režimy BOOST, TRAIL a ECO lze přizpůsobit celkem 10 různými úrovněmi, kroutící moment lze nastavit kdekoli mezi 20 - 85 Nm, k dispozici je pět úrovní asistence při startu a lze je nastavit pod různé profily jezdce pro různé typy jízd (např. vysoce výkonná / extrémní jízda, příležitostná vytrvalostní jízda atd.). Všechny tyto informace lze uložit jako předvolby do profilů jezdců, například dopravní režim šetřící baterii a vysoce výkonný technický režim pro singletracky. Jezdci mohou snadno přepínat mezi těmito režimy pomocí displeje počítače.
Jezdci mohou také na elektrokole používat aktualizovanou aplikaci E-TUBE RIDE pro sledování všech svých jízdních informací na displeji chytrého telefonu. Možnosti zobrazení obrazovky ukazují metriky jízdy v režimech ECO, TRAIL a BOOST plus nově přidané funkce včetně historie jízd, živých map a uživatelsky přívětivých grafických aktualizací.

NÁPOVĚDA

Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zde.Souhlasím